چی شد؟!

♥♥تقدیم به بی نشون ترین عاشق دنیا♥♥

گاهی اوقات دلم واسه خودم میسوزه..

چی میخواستم چی شد...

چه خونه ی قشنگی که درست کرده بودم....چه بوسه هایی که رو لباش نذاشتم....

چه شب هایی که از حرارت آغوشش نسوختم....

و چه عشقی که بهش مبتلا نشدم....

حالا چی؟

نه خونه ای...

نه بوسه ای....

نه عشقی....

حالا فقط منمو شب هایی خالی و سردن....



نظرات شما عزیزان:

نیــلوفر
ساعت18:26---9 تير 1391
ســــلام دوست عزیزم
وبلاگ خیلی قشنگ و با احساسی داری
معرکس و فوق العاده
من بیشتر پست هاتونم خوندم خیلی زیباست واقعا
من چند روز پیش هم اومدم به وبلاگتون
مثل این که درخواست همکاری داده بودید
خیلی خوش حال شدم و متعصفانه هر کاری کردم موفق به این که نظر براتون بزارم رو نشدم
ولی امروز خداروشکر تونستم بزارم
من سابقه در وبلاگ نویسی زیاد دارم
خیلی خوش حال میشم که با شما همکاری کنم
از وبلاگتون وحشدناک خشم اومده
واقعا که قشنگه
اگه درخواستم مورد قبول واقع شد خبرم بدید
خیلی ممنون
منتظرم دوست عزیزم
خدافــــــظ.........


حمید
ساعت14:53---8 تير 1391
سلام

خیلی دیگه دارین غصه رو خودتون زیاد میکنید

همه چیز در دستان شماست...

هم بوسه ....

هم عشق ....

هم خونه ...



حمید
ساعت0:07---8 تير 1391
سلام

من بازم اومدم

ببینم همه سون هستم

هم خونه .....

هم بوسه ....

هم عشق....

کافیه ی فقط خودتو بشناسی

هدفتو مشخص کنی

بعد حرکت کنی

یه خورده تلاش میخواد



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| جمعه 7 / 4 / 1391|13:45 | ♥p.s♥ |